• Christine Boland - BEING HUMAN - Trend & Color Concept A/W 2020/2021 EBOOK
  • Christine Boland - BEING HUMAN - Trend & Color Concept A/W 2020/2021 EBOOK
  • Christine Boland - BEING HUMAN - Trend & Color Concept A/W 2020/2021 EBOOK
  • Christine Boland - BEING HUMAN - Trend & Color Concept A/W 2020/2021 EBOOK
  • Christine Boland - BEING HUMAN - Trend & Color Concept A/W 2020/2021 EBOOK
  • Christine Boland - BEING HUMAN - Trend & Color Concept A/W 2020/2021 EBOOK
  • Christine Boland - BEING HUMAN - Trend & Color Concept A/W 2020/2021 EBOOK

Christine Boland - BEING HUMAN - Trend & Color Concept A/W 2020/2021 EBOOK

 


INSPIRATION AND INSIGHT
 


The trend concepts compiled each year by Christine Boland offer inspiration and insight. They are based on the most relevant, long-term consumer trends that underlie all product and service developments. The trend concepts are a must-have for today’s concept or product developer. The detailed analyses preceding them make Christine’s trend concepts an indispensable addition to your research department.



BEING HUMAN
Als de grens tussen mens en technologie steeds verder vervaagt en spraak-gestuurde [emotional] artificial intelligence ons gaat vertellen hoe we ons voelen en wat we nodig hebben, wat onderscheidt de mens dan [nog] van machine? Wat maakt ons uniek? Wat geeft tegenwicht tegen té veel ‘online, digitaal, virtueel, algoritmen, robotisering en AI’? Die vraag staat centraal in deze even verwarrende als opwindende tijd van transformatie.
Design language formuleert daar als eerste een antwoord op. Archetypisch menselijke eigenschappen worden ontleed, gekoesterd, uitvergroot, vermengd en opnieuw vormgegeven. Creatief, inventief, en mysterieus. In een vormentaal die afwisselend romantisch, poëtisch, bizar, rebels of provocerend is. Of een alchemie daarvan. En dan wordt het pas echt interessant. Want dat is precies de essentie van wat ons als mens uniek maakt.
Prijs per item = € 1.195,00

Gerelateerde producten