8 oktober 2019 | Consumenten Trends Event | Christine Boland & David Shah

Wij kijken terug op een zeer geslaagde dag met 150 gasten uit diverse sectoren, een sfeervolle locatie, 3 inspirerende sprekers en veel enthousiaste reacties.
We willen alle deelnemers bedanken voor de aanwezigheid, ook namens onze sprekers; David Shah, Danielle van Geer en Christine Boland.

Laten we nog even een korte recap maken naar de inhoud van de dag.

David Shah zijn presentatie was getiteld 'Indeed, change is coming!’ Hij opende zijn betoog met het feit dat we leven in een omgekeerde, chaotische wereld. Niets is wat het was en niets is zoals het lijkt. We leven in een maatschappij zonder kader. David presenteerde een nieuwe reeks perspectieven op ontwerpinvloeden van slowbilisation tot hopepunk, van biofilie tot de nieuwe datascapes.

Dan de verrassingspreekster, het jonge talent Danielle van Geer met haar presentatie ‘Merken zijn de nieuwe kerken’. Haar visie op deze interessante vergelijking legde zij als volgt uit: ‘Sommige merken zijn zo groot en machtig geworden dat ze als religie kunnen worden gezien. Zowel de merken als de kerken zoeken naar inspiratie om aansluiting te vinden met hun doelgroep. De kerk getypeerd als merk, en merken gewaardeerd als kerken.’

Als laatste Christine Boland, die de dag samenvatte met haar presentatie ‘Being Human, mastering the shifting consumer needs.’ In deze data-gedreven wereld staat juist DE MENS centraal. Mens-zijn wordt een werkwoord. In dit werkwoord leerden we hoe we de consument van morgen niet alleen in het hoofd, maar ook in het hart kunnen bereiken.

We kunnen ons voorstellen dat je tijdens deze dag de nodige inspiratie hebt opgedaan en dat je de veelheid aan informatie moet laten bezinken en gaat afwegen wat voor jou belangrijk is. Wellicht heeft één spreker in het bijzonder jouw aandacht getrokken.

Op https://www.appletizer.nl/nl/trend-services/, kun je de producten van onze sprekers vinden. Wil je deze fysiek willen zien, dan maken we graag een vrijblijvende afspraak.

Was je er dit keer niet bij? We ontmoeten je graag weer op één van onze volgende trend events!