Consumententrends Seminar - Christine Boland & David Shah

Op dinsdag 3 oktober gaan we weer een fantastisch consumententrendseminar  organiseren en dat belooft weer veel goeds. Voor dit event bieden wij u het  beproefde, maar fantastische recept van sprekers; Christine Boland & David Shah. Zij gaan de WHY en de HOW van de huidige tijdsgeest haarfijn voor u definiëren.

Christine Boland neemt u in haar presentatie 'PRINCIPLES OF PROGRES – the new consumer drivers discovered' mee van de meest relevante omgevingsfactoren en nieuwsfeiten naar haar visie op langlopende consumententrends en de mogelijkheden die deze bieden. Vanuit een perspectief van productdesign, retail, food en fashion zullen veel inspirerende voorbeelden langskomen. 

Wat zegt Christine Boland hier zelf over?
"Wat hebben we nodig in een wereld waarin verkramping en onbegrip toeneemt terwijl het systeem eromheen steeds meer fluïde wordt? Wat zijn de voorwaarden voor het overstijgen van deze paradox? Hoe communiceer je inclusiviteit zonder de exclusiviteit van je merk uit het oog te verliezen? Het antwoord op deze vragen maakt de meest relevante consumenten drijfveren inzichtelijk. En daar liggen de kansen. Die ga ik laten zien in nieuwe analyse THE PRINCIPLES OF PROGRESS”.

De presentaties van David Shah zijn altijd een spektakel en van zijn nieuwe presentatie "HUMAN AND INHUMAN" verwachten we niets minder. “For the last five years, we have been living on a polarized society – have & have not; left wing & right wing; nationalist & internationalist; local and global. Unfortunately our bookended life will go on. Who's in charge as AI is making itself felt and what does it mean for design, retail and the creative industry. Extremely interesting as the arrival of AI is actually making us more human". - David Shah.

Een aantal topics:
MAN/MACHINE - We really are now in the era of AI and advanced robotics. Don’t worry, the creative professions are safe! Really? We’ll tell you how safe your job is. And the swing back as humanity learns to recognize the true value of its physical, social and emotional selves. This is us!
MORAL/AMORAL - The rise of morality in business and design as more and more companies pin their beliefs to the mast. And why sustainability is the hottest thing in fashion right now!
HI/LOW- Pop culture and high culture mix in everyday situations. Gucci forever?
LUXURY/BANAL - As the move into ‘the transitional economy’ what’s the future for luxury and fashion in a world where everyone is trying to ‘improve’ themselves.
SMALL/BIG - In a world run by five companies, can David really beat Goliath. How the small can win.
DRESSED/UNDRESSED - The rise of modest dressing – why do we go naked on Instagram and covered up on the street

Een dag die stof tot nadenken geeft en een dankbaar overzicht van de uitdagende tijd die voor ons ligt.  Schrijft u zich vandaag nog in via www.appletizer.nl zodat u zeker bent van uw entreebewijs. De toegangsprijs is €295,00 per persoon (excl. BTW). Voor studenten en docenten hanteren wij het speciale tarief van € 150,00.  U ontvangt hierbij een exclusief trendboekje.

Graag tot ziens!

Met vriendelijke groet,

Maureen Reulink – Appletizer